woensdag 28 april 2010

Waar ben ik aan begonnen...


Waar ben ik aan begonnen?

Ik heb een twaalf jaar oude Flevobike Alleweder Series II aangeschaft. Dáár ben ik aan begonnen. En dan ook nog een Blog erover aanleggen. Da's helemaal het toppunt.

En dat allemaal door Theo. Theo heeft me overgehaald om een velomobiel aan te schaffen. We rijden - samen of apart - een aantal maal per week op en neer tussen Almere en Schiphol. Theo in zijn Alligt Alleweder A4, en ik op de bukfiets. Tot een maand of twee geleden dan. Toen zijn de rollen omgedraaid. Theo heeft zijn Alleweder verkocht en ik heb er een aangeschaft. En daar staat 'ie dan. Míjn Alleweder in míjn tuin.

Twaalf jaar oud dus. En een beetje gebutst en gedeukt. Maar wát een leuk ding! Dat ik daar niet jaren eerder aan begonnen ben..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten