maandag 31 mei 2010

Kilometerstand Mei

Zo, de maand Mei zit er weer op! Ik heb deze maand in totaal 890 kilometer afgelegd met de Almereweder. Dat is een flink aantal kilometers voor mijn doen :) In het jaar 2010 heb ik in totaal 2319 kilometer afgelegd, en dat is dezelfde stand als vorig jaar deze tijd op de bukfiets.

Vandaag heb ik een aanvang gemaakt met het vervangen van de knipperlichten door LEDs. Ik ben begonnen met het zagen van een viertal aluminium schijven ter grootte van de te vervangen lampjes (40mm).

De gele LEDs worden met thermisch geleidende pasta op deze aluminium schijven gelijmd, en de schijven bevestig ik daarna weer aan de romp met twee treknagels. Maar bij het testen van de LEDs kwam ik tot een nare ontdekking...

De gele LEDs blijken niet geel te zijn, maar blauw. @*#$*(@$* !!!!!!

Da's wel heel mooi als knipperlicht, maar ik vrees toch dat het wat ongewenste aandacht gaat trekken van de lange arm der wet. Ik ga nu eerst even zitten balen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten