vrijdag 11 juni 2010

GSM Houder "Plaatwerkerstijl"

Ik presenteer met trots, mijn nieuwe GSM houder "Plaatwerkerstijl".

De GSM houder bestaat uit de basis-elementen van de Almereweder. Aluminiumplaat en Velcro :) Er is slechts een minimale hoeveelheid materiaal nodig. Buigen van jet aluminium ging vrij simpel in de bankschroef, maar ik had wat problemen om de voorste lippen naar binnen te buigen. Dit heb ik uiteindelijk met een combinatietang gedaan.
De telefoon blijft in zin beschermende lederen hoes, want ik vertrouw mijn plaatwerk qualiteiten nog niet zo erg, dat ik mezelf toevertrouw een houder te maken die de GSM zelf niet bekrast.

De interface met de Almereweder bestaat uit twee stukjes velcro. Zo kan de houder samen met de interieur lamp op de wielkast geplaatst worden. De GSM zit klemvast in de houder maar kan vrij gemakkelijk geplaatst en uitgenomen worden.


Nu hoef ik ten minste niet meer aan de kant van de weg te gaan staan om de telefoon uit de tas in het bagagecompartiment te vissen :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten